ett litet sent gott nytt år

 
Hej vänner,
 
Jag vet att ni tycker jag är skittråkig när det går lång tid mellan varven :-)  Sorry sorry.. jag har varken sagt God jul eller Gott nytt år. Hoppas ni kan ta den här sluttampen för vad den är, lång och väldigt trött!
 
Jag har bara några veckor kvar till förlossning och just nu sover jag jättedåligt, dvs i princip ingenting alls, dagarna går som ett töcken och jag vet inte riktigt vad jag håller på med om jag ska vara ärlig. Vill bara sova sova sova om benen bara kunde sluta killa, om jag kunde hitta en skön sovställning som inte gör ont samtidigt som bebis sparkar hårt i takt med mannens snarkningar.. ja vi är allt en samlad liten cirkus nattetid ;-)
 
 
Så det här får bli ett kort litet Gott nytt till er fina, jag återkommer en dag när jag inte går runt som zombiewoman och funderar på vad jag har glömt eller inte glömt.
 
 
 
 
snart v 36 ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskade vackra du vad fin du är!!!

2013-01-11 @ 17:09:26
Postat av: pernilla Plaza Interiör

men usch vad otäckt! det var en dröm, mardröm bara :) vad fin du är i magen, snart kommer den lilla, mys!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0