pojkrum i svart/vitt

 
Hej vänner,
 
Härlig lördag är här och jag är på G ner på stan för mat, en kaffe och nya skor.
Men först lite bilder på ett fint pojkrum.
 
 
 
 
 
 
Bilder härifrån.
 
 
 
Jag hade gärna lagt Melvins rum i enkelt svart/vitt med schyssta detaljer, fint och cleant men han älskar blått, svart, rött, grönt, orange är galen i fotboll och vill gärna tejpa små utklippta kluttilutter på väggarna, HRMPF!
 
Jag känner vår dispyt angående inredning i hans rum hänga i luften ha ha, därför får det vara som det är och jag tar tag i det jag inte möter motstånd i: vardagsrum och vårt sovrum! :)
 
Hur gör ni med barnrummen hemma? Bestämmer ni allt eller lyssnar ni på er lilla? Dela gärna med er!
Kram & ha en fantastiskt dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0