lyckorus

 
Hej gobitar,
 
Hur mår ni?
 
Det är äntligen superhärliga fredag och idag kommer mitt lilla pojkhjärta hit och oj vad jag ska boaormskrama fast honom, vi sågs knappt förra veckan när jag var i malmö så det var en lång kramsession på morgonen innan han åkte ♥
 
 
Det är något som jag velat berätta för er en längre tid, jag är ju ganska dålig på hemlisar när det gäller mig själv :-) som fler av er kanske redan misstänkt så ska jag bli mamma ♥
 
Den 14:e februari, en vecka senare än vad vi trott, kommer vårt lilla hjärta till oss. Kul att vår envisa, blyga lilla individ bestämmer sig för att göra entré på alla hjärtans dag, jag är inte överraskad, hihi. 
 
 
 

lilla ansiktet i profil
 
 
Nu kanske ni förstår min trötthet och varför det inte kommit upp så mycket bilder på mig själv under sommaren, jag har varit enormt trött och illamående och bloggen är det sista jag har orkat med.
 
Men nu lagom till sensommaren har energin börjat komma igen och min ansiktsfärg går inte längre i färgen amber (tänk brockstrumpa) 
 
Melvin är såklart otroligt taggad över storebrorsrollen och tar sin uppgift att läsa gravidböcker och appar på största allvar, jag är så glad att kunna ge det lilla pyret det finaste man kan ha: en storebror.
 
 
Ha den finaste fredag vänner!
Puss & kram M och lillplutt
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Superstort grattis!!

2012-09-07 @ 11:03:04
Postat av: Jenny, Frej & Agust

Åh vad roligt! Grattis :)

2012-09-07 @ 16:02:30
Postat av: Ida,Nike& lilla Juni

Åh, varmaste GRATTIS till er!

Spännande att bli fyra! Vi kallar oss numera fantastic four :-)

Ser så fram emot att få "följa" din graviditet här inne!


Kram

Ida,Nike& lilla Juni

2012-09-07 @ 22:54:29
URL: http://gingerbreadhouse.blogg.se
Postat av: mimmie

Tack söta ni det värmer :)

Ja Ida jag ska göra mitt bästa, jag fick ju följa din :) :)

2012-09-08 @ 12:34:29
URL: http://smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0