lördagstrevligt

 
Hej sötnosar,
 
Kikar in lite snabbt för att hälsa er en trevlig lördag, här brinner ljusen och pajer är på gång in i ugnen, min älskade Kossan och hennes två män är på G över på middag.
 
Bjuder på en lördagsbild på mitt socker, man kan ju inte bli på annat än bra humör :-)
 
 
 
 
Idag var första gången på gravid-vattengympa förresten, alltså min bikini ha-ha-ha
den var allt annat än anständig och välsittande, en ny typ av simdräkt måste införskaffas, eller åtminstonde nått som täcker boobsen. Det var iallafall kul men mamma mu fick ta en kisspaus mitt i, har en liten som mosar sig genom magen när den ska över på andra sidan, det KÄNNS kan jag lova, men ändå.. mysigt :-)
 
Jaha, då var breaket över, nu fick jag inte vara ifred längre, hur lång tid hann jag sätta mig ner? Tre minuter på sin höjd. Nu har jag kastat iväg ungen 3 ggr för att få skriva klart men det funkar inte längre så, Ja trevlig lördag peeps!
 
Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0