höstsöndag och ny vecka

 
 
Godmorgon vänner,
 
Det är måndag och jag startade min dag med några minuter mindfullness, en grej min sjukgymnast bett mig testa och med tanke på att jag är den mest förvirrande människan som finns kanske det är nyttigt för mig att testa att vara i nuet en stund, för både min egen och min bebis skull :-)
 
 
Såhär såg jag ut igår när jag och mannen var ute på paketturne (lilleman fyller om två v) igår. Vi har nu gått in i v 22, mår fint och det är en riktig liten sprattelgubbe jag har i magen. Det sparkas o bökas och boxas och stökas för fullt, mys :)
 
 
 
 
Det är dags att bege mig till jobbet nu, har en fullspäckad vecka med diverse projekt som ska genomföras.
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0