i brist på annat

 
 
Hello friends,
 
 
Jösses vilket mörker som dragit över stan, jag har laddat med ljus, lampor och ljusslingor så man inte blir helt galen. Det tråkiga är att det är svårt att ta kort överhuvudtaget när det är så mörkt!
Julpysslandet hr börjat lite smått så bilder kommer när det ljusnar upp igen :-)
 
 
Bebis och jag mår bra, herreminguuuud vad det växer - jag går bara o väntar på att min hud ska spricka o jag ska se ut som ett djur på savannen, men det är ju inne med djurmönstrat så zebra kanske inte blir helt fel ;-) 
Det märks inte bara på magen utan hur bebis rör sig och trycker med sina små fötter o händer - en dålig vana den börjat med är när Jimmys klocka ringer, då är det tydligen dags att köra morgongympa, gäääääsp! 
 
 
Men självklart är det supermysigt så jag klagar inte över att ha en liten bråkstake på insidan vid sexsnåret på morgonen ♥
 
 
 
 
 
På fredag går vi in i v 30, något som har känts så långt bort känns snart inom räckhåll, mitt hjärta om du visste vad jag längtar efter dig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0