fredagmorgon och snart advent

 
Godmorgon vänner,
 
 
Imorse fick jag sovmorgon, tjoho! Mannen är tillbaks hemma från sin konferens så ikväll blir det fredagsmys! 
Nu har den första riktiga snön dragit över stan, vad skönt det känns med lite vitt på marken som lyser upp mörkret, mindre roligt att skotta fram bilen kanske ;-)
 
 
Idag behöver jag åka iväg och träna min rygg/nacke, känner mig inte det minsta sugen på att bege mig ut men jag har en deal med min sjukgymnast, och det är ju skönt när man väl är där.
Sen blir det lite plantering av blommor som jag köpt, det är kul att handla men desto tråkigare att hålla på med jord i köket, allt blir så stökigt cch skitigt så har man blöt svart jord över hela golvet.
 
 
Jag tänkte ge er lite julkänsla av en annan bloggare som jag funnit genom tidningen Lantliv, hon har ett fantastiskt hus som jag gärna skulle bo i själv, är mån om byggvård, ni vet sånt som är så viktigt när man tar sig an gamla hus.
Titta på bilderna så hittar ni bloggadressen längst ner.
 
 

 
 
 
 
 
 
Pernillas blogg hittar du här.
 
 
Hoppas ni har en fin fredag!
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0