tisdagsfunderingar



Hola guapas,

Karln här hemma har kollat hockey - buhuu för mig som kan läsa bloggar en hel kväll ;-)


Jag målar naglarna (som jag slår sönder varje dag på jobbet, en evig kamp att hålla kvar nagellacket! fila fila fila varje dag för att man inte ska se ut som en byggarbetare) och funderar över packning till dalarna,
jojomensan det är dags att dra ihop familjen och bege sig uppåt igen till min lilla oas där jag kan andas lugnt (och inta den där yoga-positionen som vi har pratat om, skräddarställning och hela baletten) så imorgon kommer lilleman hit igen, han ska såklart med, något annat hade ju vart otänkbart!

Det blir hela tjocka släkten som ska fira farmor och farfars 75 resp 80 års dag! Ja hujedamig vilket liv det kommer att vara ;-)
Hos mina sysslingar finns även ett halvt dussin kattungar som ska gosas och pussas på, vi får försöka se till att ingen råkar slinka med hem, jag har ju två killar här hemma som är lite katt-tokiga!



Letar fortfarande inspiration till sovrummet och kanske borde man göra ett moodboard? Mokkasin har fått in dessa underbara prints som jag har blivit smått förälskad i, frågan är bara vilket som passar bäst och vart i sovrummet jag ska ha det....?


New York i korall...

eller i grått?

Kanske Paris i grått...

Eller korall?


Dessa ilandsprobs, man blir ju inte klok på't!

Har ni inte tittat in hos Mokkasin, gör det här och inspireras och webshopen hittar ni här.

Och ja, droppa gärna ett tips på vad ni tycker, lite hjälp på vägen kan väl inte skada..

Puss på er  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0