mellanlandning



Åmajgåd vad saker och ting ska krångla, jag som tänkte slänga upp ett kort uncut från sovrummet, hörrni vi har blivit med golv! Jiiiiihiiiii....


Lyckan är ju ENORM, jag vill liksom stå och hoppa upp o ner o flaxa med armarna och skrika tjohoooo men vem vet vart man hamnar då, folk blir ju så stirriga om någon beter sig lite crazy nuförtiden. man får helt enkelt dra på smilbanden och gå och nicka nöjt för sig själv, stå o fundra på vad som ska va på väggarna, gå fram för att ta några steg tillbaks och beundra (det här är alltså ett vanligt beteende hos mig här hemma, inget märkvärdigt alls. min sambo brukar fråga vad jag lurar på eller vad som nu ska flyttas... he he)


Men jag som vill berätta om allt härligt men jag måste dra iväg och reka lite grejor, mannen fyller ju år så man måste ju hrrmmm kolla ut lite stuff så att säga :-)

Men vi ses sen, jag måste ju berätta om helgen, känslan av att vinna & så har jag blivit med elefan, ja en till.. Fin som snus - Stay tuned.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0