måndag morgon



Godmorgon peeps!


Måndag igen och jag börjar sent, ganska härligt för en sömntuta som mig, dock hade jag en tid hos sjukgymnasten klockan 8 så jag var uppe innan för att äta frukost och ta mig iväg... Trodde jag!
Väl där hade jag tagit fel på dag, det var ju IMORGON jag hade tid, men vaf... som tur är hade han en liten stund för mig ändå, men jag får ju skämmas för det är inte första gången jag glömt, ringt och ställt in i sista sekunden, glömt bort tiden, ja you name it..


Hur gör man för att hålla koll på grejer? Jag vet inte vad mitt problem är men jag känner mig otroligt förvirrad, och ju mer jag anstränger mig ju mer förvirrad blir jag, ha-ha..
Jag har försökt mig på att hålla koll genom kalender i iphonen men det funkar inte då ska man ju komma IHÅG att skriva upp allting och det är ju lite jobbigt faktiskt, så försöker jag mig på old school-kalender, samma problem där den ligger kvar i väskan, jag har även en griffeltavla i köket för att hålla koll... och pennjäkeln funkar inte att skriva med.


Såå vänner, förvirrad kvinna behöver hjälp, hur gör man?! Jag kanske behöver lite ledighet, yoga-andning, sitta skräddare och lukta på blommor och fokusera på ett maskrosblad i ett par veckor så kanske det kickar igång av sig själv vad vet jag, ett i-lands-probs hursomhaver!


Ja efter min tripp hos s-gymnasten hade jag iallafall bestämt mig för en PW o-a-v-s-e-t-t väder så det var bara att bege sig ut utan ursäkter.. och herrejävlar vilken snålblåst! mitt ansikte kändes som jag satt bakpå en motorcykel i 200 med munnen öppen, inte ens mina hörlurar stannade i öronen, billig ansiktslyftning kan man säga! Jag tog iallafall min runda på 6,5 km och nu är jag inne under min björnfilt med en varm kopp kaffe, en smoothie och inväntar jobbet!




I lördags tyckte jag och mannen att det var en bra ide att ta med lilleman och hans kompis till vattenpalatset i e-tuna under dagen, vi var där hela dagen i vågorna, bubbelpoolen, åkte vattenruschkana, riktigt mysigt faktiskt :-)




Hemma igen kom min lilla snäcka och förgyllde tillvaron tillsammans med min bästa vän Nanna, mina fina tjejor! Och då vart det livat för lilltjejen kan inte sitta still i mer än fem sekunder åt gången, ha ha



Den varierande bildkvaliten beror på att bilderna är från Instagram :)

Ha en fin dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2012-05-15 @ 22:17:29
Postat av: mimmie

PUSS

2012-05-16 @ 09:08:02
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0