glad onsdag



Godmorgon,

Har just svept min första kopp kaffe och är i starten för min PW, energi hela dagen!

Tänkte bloggtipsa om detta snyggo, när jag har idétorka brukar jag kika in på henne - hon gör det enkla så fint (och det ser så lätt ut, men det är väl det som är det svåra att få till... :)







Ni som inte redan följer Sofi hittar hennes blogg här.
För mig som går klädd i svart varje dag kan det vara skönt att vila ögonen på lite FÄRG.

Får kanske börja måla naglarna i massa knasiga färger så jag får utlopp någon annanstans. (För er som inte vet har jag dresscode svart på jobbet, jag genomgår inte någon form av sorg-ritual)


Nu har ni förresten vart tysta ett långt tag, ett litet hej kanske är på sin plats, eller?!
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0