finheter och nyheter


Godmorgon friends,
Kikar in innan jobbet för att säga hej och visa lite fynd jag gjorde i fredags.




Vår fina lampa i sovrummet, lite marockanskt - sa ju att jag var inne på den stilen nu ;-) Den kommer från Åhlens.




Underbar lykta i rotting från Housedoctor, kommer från Tullhuset här i V-ås (känns lite slettvoll - älskar den stilen, den också ja.. Ha ha ..)




Tavla även den från House Doctor och kommer från Tullhuset.


Loppisfynd - gammal våg i gjutjärn (passar mycket bra i mitt lilla bistro-kök) och sockerburk.


Småsaker som gör stor skillnad :-)
Kram & ha en fin dag


Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå där!

Du blir säkert inte förvånad när jag säger att jag har en likadan lampa, så himla superfin :)



Ha en bra dag!

2012-05-09 @ 18:34:45
Postat av: mimmie

Hihi nej inte jätteförvånad ;-) Den är skitsnygg! Kram

2012-05-09 @ 20:39:57
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0