nyhet från varuhuset


Den här nyheten från Ikea tycker jag är så himla fin.
Högsten, formgiven av Nike Karlsson, jag har ett ledigt hörn i mitt vardagsrum som är tänkt för lite läsning/myshörn. Det vi gör i vardagsrummet är tittar på film, läser eller hänger, kan behövas en till sittplats.

Kul att se att så många tittade in idag, och tack för era kommentarer, det är så kul när ni tar er lite tid och lämnar ett spår så jag vet vilka ni är som läser. Det blir mer en dialog än en monolog och det är fint :) mer sånt!

Sov gott vänner,
Kram



Kommentarer
Postat av: pernilla plaza Interiör

Ja visst var det härliga färger? Åh den stolen är så fin, jag har ingen plats, men tycker du ska slå till! ;) Härligt att det hittar hit lite läsare, det förstår jag, bloggen är mysig!

Postat av: Kossan

Jag brukar läsa din fina blogg:)) är dålig på att lämna meddelande efter mig!.. Du är bäst darling!!

2012-03-31 @ 09:08:01
Postat av: mimmie

tack sötnosar! :)



kossan du får bli bättre på att lämna spår efter dig ;-)

2012-04-01 @ 21:45:54
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0