Lördag och en släng av migrän

Hej fina,

Jag har mått bättre men ikväll fick jag en dipp så vi fick ställa in middag med Goa vänner och jag fick pysslas om här hemma istället. Migränen var på ingång så jag fick trycka i mig diverse preparat och släcka ner, det sista jag vill är ett besök på akuten.... Igen! Jag lyckas ju tyvärr inte rida ut mina attacker hemma utan har behövt dropp och värsta hästsprutan för att återkomma till livet, not fun.

Jag & J tog en rejäl sovmorgon och har rullat omkring i bilen och spanat på lite hus i olika områden, och förbi Tullhuset där jag köpte lite smått påsk-plock.

Imorgon om jag orkar blir det Ikea och nya vårkläder för vår guldklimp som kommer hem imorgon.

Godkväll på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0