Ateljé L

 

Godmorgon vänner,

Jag är feberfri, tjohooo! Men jag får ifrågasätta min kropp starkt, vad är det där med feber en dag för skit? Oskönt av mig!

Jag är fortfarande jätteseg och har sjukt ont i min arma kropp men nu är jag långledig så ingen jobb-ångest.

Inga skumma drömmar inatt, skönt! Ibland känner jag att en drömtydare vore på sin plats (ungefär som förra veckan när jag drömde att min bästa vän egentligen var hermafrodit och gick runt med sin bortopererade apparat silvertejpad mot låret. Sånt får en att undra. Alltså silvertejp..?)
Ja för att vara på den säkra sidan skickade jag iväg ett litet sms när jag vaknade och frågade om hon hade något hon ville berätta, jag menar när man ändå hade allt out in the open tänkte jag, mina drömmar är ju ibland sanndrömmar så jag kanske är lite synsk, tur att man lever i nutid annars hade man blivit bränd på bål ;-)

Under morgonkvisten fortsatte jag i lilla ateljén dvs Melles rum. Och målarobjekten växte till ett sängbord till, och en gren som ni ska få se sen vad jag ska ha den till ;-) jag har en PLAN! Hi hi

Kram och ha en fin dag!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0