midsommarhelgen

 
 
Hej finingar,
 
Först och främst vill jag bara tacka för alla fina kommentarer från er som är här inne och som hittat min blogg genom blogg.se, det värmer i hjärtat att ni stannar upp och tar tid och skickar en tanke eller ett litet hej, jättekul att föra dialog och inte bara monolog som lätt blir i en blogg så TACK 
 
Efter några dagar som jag spenderat i det verkliga livet blev jag verkligen överväldigad av allas kommentarer som jag möttes av imorse när jag loggade in, hihi.. Men jag svarar alla i samma inlägg som ni kommenterat i.
 
 
Jag har haft en superhärlig midsommarhelg, vi spenderade midsommarafton ute på Enhagen hos några goda vänner till oss, vilken tur med vädret vi hade! Helt fantastiskt, solen sken hela dagen och vi kunde vara ute, leka lekar och bada. 
 
 
 
Midsommarbordet var dukat med pioner och rosor
 
 
Min vackra bordsherre
 
 
Självklart var det resning och dans kring midsommarstången
 
 
Vi satt på en filt i solen med bubbel, ni ser mig genom glasögat ;-)
 
 
Igår njöt vi av en barnfri helg, dvs sov halva dagen, tog en promenad och spanade på hus, gick ner på stan och åt god mat på Tabazco och avslutade med bio - What to Expect, helt okej drama/komedi.
 
 
 
Min man på Tabban
 

Jag är lite dålig att stå framför kameran, däremot är jag gärna bakom som ni kanske märker ;-) Har ca 1200 bilder på min Iphone och kanske 5 av dem är jag med på, ha ha.. Kanske borde bli bättre på det där?
 
Idag tar vi ännu en lugn dag, det känns som det behövs, semester... vart är du?! Tre veckor kvar.. Kämpa på!
 
Till Alice som undrade när jag började blogga.. Jag tror att jag var 19, året var då 2005, jag hade precis tagit studenten och bloggarna var på framåtmarsch. Jag har haft en hel del olika bloggar, en när jag fortfarande bodde hemma, en annan när jag pluggade på designskola, en när jag bodde i Skåne, en annan när jag flyttade hem till Vås igen och levde lite singelliv. Jag har också bloggat för ett klädmärke jag jobbade på.
Det här är min första inredning/familjeblogg kan man nog säga, allt i livet har ju sin tid så att säga :)
 
Fortsätt gärna kommentera, lämna era bloggadresser om ni vill att jag ska kika in hos er, eller var anonyma för er som känner för det.
 
Ha en fin dag girls så hörs vi sen!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

Ser ut som ni haft en härlig helg! Men ja, en midsommarbild på dig vill vi ju se ;)

Postat av: Mimsan

Sorry pillan jag ska försöka gräva fram en ;-) kram på dig

2012-06-24 @ 16:35:15
URL: http://Smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0