lördagscravings



Hej finingar,

Hoppas ni haft en bra dag, min energi har faktiskt legat på topp men nu känner jag att det är dags att lägga ner den, ha ha :-)

Min man ska laga en god middag åt mig, på mitt kommando det var verkligen det enda jag ville göra ikväll, få lagad mat och en hyrd film ;-) New Years Eve blir det, säkert cheesy men det får gå, är på det humöret.


Nu tänkte jag krypa ner i badet och tända massa ljus här hemma, det enda som är bra med att det regnar och blåser ute, man får ju passa på!




Tänkte visa er min fina kanna jag köpte idag, har även matchande glas, perfekt för picknicken eller bara servera med hemma, Den är från Lagerhaus och kostar 139 pix, tyvärr slut just nu - jodå jag ryckte den sista men om någon är intresserad kan jag skrika till om den kommer in igen?! Säg till isåfall!


Just ja - det finns tallrikar till i gult/turkost el. svart. Även svarta glas finns kvar - superfina!

Ha en fin lördag! Kram från en trött sork


Kommentarer
Postat av: ak/cancan

Hej Mimmie!

Vilken trevlig blogg du har. Jag har nu uppdaterat lager på lyktorna du frågade om det var felaktigt lagerstatus så .. de finns 1 av läderlyktan och 2 st av den andra. Mvh ak

2012-06-04 @ 09:59:10
URL: http://www.cancanbloggen.blogspot.com
Postat av: mimmie

Hej! Tack, åh den är så fin! Ska kika in igen :) KRam

2012-06-04 @ 17:49:20
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0