heja sverige






Nationaldagsfirande har varit lite blygsamt hemma hos oss idag, vi köpte jordgubbar, jag slängde ihop en god sallad och vi myste ner oss i soffan framför Gullivers resor.
Melle önskade en svensk film men han är ju så duktig på att läsa (helt flytande - åh lite stolt blir man ju!;) så det gick bra ändå.


Jag har jobbat idag och våra planer för dagen som skulle gå till våra vänner gick i stöpet med magsjuka hemma hos dem - stackarna! Förhoppningsvis har vi några fina dagar framför oss att ta igen det på, härliga härliga juni är ju här, årets bästa månad dvs min månad :-)


Hoppas ni haft en bra dag, Sverige är ju ett superland att fira tycker jag!

Kram



Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

Hade också velat fira lite mer idag, men det blir fint på å iaf=) Kram

Postat av: mimmie

kul :) vill se bilder sen!!

2012-06-07 @ 07:25:15
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0