spread a little love



Hej fina,

Andra dagen jag är hemma från jobbet, gubben var sjuk hela förra veckan och jag var totalt sänkt när jag jobbade i lördags och det har hållt i sig, så otroligt tråkigt att vara hemma orkeslös, jag blir andfådd direkt jag rör mig, känns mer som en släng av influensa än en hederlig förkylning, mitt enda issue är väl att jag snorar annars känner jag mig mest överkörd av en ångvält.


Så igår och idag har jag mest försökt klura på koder på bloggen, man är väl inte hitech direkt men jag fick väl till någonting iallafall, efter att ha totalförstört hela förra stilmallen, he he..


Nu vill jag ha hem min man från jobbet så jag kan pussa på honom, vi hade en dålig dag igår så mitt buskap till er idag är att sprida lite extra kärlek till dem ni tycker om


Nu ska jag släppa allt vad koder heter och leta inspo till vårt kök, herrejesus vilket hopplöst fall dem här hyresrätts-köken är alltså, när vi köper hus ska jag blåsa ur allt och bygga upp det piece by piece precis som jag vill ha det!


Kram till er och hoppas ni gillar min otroligt avancerade stilmall ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0