For the face


 

 


Jag tänkte visa er lite nytt jag köpt för mitt ansikte (Visst är det underbart när precis ALLT tar slut samtidigt? Rengöring, ansiktscreme, ögoncreme, foundation, mascara, love it!)

Det känns som jag provat snart allt som går att prova på allt man kan prova på, ja ni förstår. Sist hade jag Dermalogica som alla sjunger Hallelulja om men jag tycker inte att Skin Smoothing räcker för mig (jag är ganska torr såhär års) och rengöringen tar inte bort mina megamascaror, jag tänkte därför rekommendera denna:
Chanels ansiktsrengöring tar bort i princip allt, fantastiskt! Decléor har jag precis börjat med men den känns skönt krämig, luktar gott och fräscht och deras Aroma night gör ansiktet babylent, älskar allt med Aroma.


När jag ändå är igång får jag ta och säga att Helena Rubensteins mascaror knäcker allt motstånd, det finns nog inte någon bättre mascara, jag ser mig själv lite som en expert på ämnet, jag har provat allt från billigt till svindyrt och allt däremellan, testa Rubenstein för magi!


På tal om magi, tänk vad lite dagsljus kan göra för en bild, magiskt eller hur..



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag skulle också behöva. Vad hamna summan på? ;) puss

2012-01-18 @ 15:24:31
Postat av: mimmie

chanel kostar runt 400 och resten var ett paketpris för 700 pix :) puss söt

2012-01-18 @ 22:33:19
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag älskar Kerstin florian, har du provat dem? puss!

2012-01-19 @ 13:57:41
Postat av: mimmie

Ja för jättelängesen när jag var på spa, det kanske var vi som var det? kommer du ihåg kryssningen för hundra år sen, DÅ provade jag! :) Vad finns som är bra hos dem då? Puss Tack för tipset :)

2012-01-19 @ 20:28:53
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0