vem är egentligen starkast i världen och lite andra funderingar

Howdy!


Här sitter jag och funderar på om jag skulle orka måla listen i köket ovanför kaklet? Den är ju förbannat ful och har stört mig enormt (vanligt i hyresrätter - störde mig sjukt mkt på det i vår förra men orkade inte fixa till den! Huh) Kanske dags?

Har jobbat hela dagen och HÅLL I HATTEN vad fina grejor vi får in, oj oj! Vi har fått in planscher nu för den som är sugen på lite moderna budskap till en billig peng - lägger upp pics när jag jobbar på ons. Superfina ljusstakar i glassiga färger, c'mon det är vår - let it happen vi kommer ändå gå lös om några veckor, och sugrör i polka-randigt, old school papperssugrör, snygg att ha framme i köket. Så för dem som tror att Lagerhaus är fullt av skrot får tänka om ;-)

Inhandlat och slagit in lite hjärtans presenter och vad det var får ni ju se imorgon såklart, vi samlades upp här hemma för en gemensam middag efter skola och jobb, det är ju så roligt med hur sjuåringars hjärnor jobbar med deras finurliga och roliga tankar, mitt i maten dök en sån liten fundering upp för lilleman ikväll, "Man kan ju undra vem som egentligen är starkast i världen.... Pippi eller Bamse?" Ha ha, jaa vad säger vi tjejer? Det är väl vi tjejer som är det starkare könet eller hur?


Bortsett från Melles små funderingar rör sig mina kring mitt kök - även det ett ilandsproblem ;-) Här är lite matplatser som inspirerar - frågan är vad man ska köra på.








Vad tycker ni..? Några tankar kring dessa?
Ha en fin kväll darlings,
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0