slakteriet



Jag fortsätter om Hustoppen och slakteriet, vem vill INTE bo i ett gammalt slakte ri/lada/skola? Just saying.. Detta är som sagt ett slakteri och förbannat delikat rustat och inrett. Den slitna tegelväggen mot det feminina badrummet, ja vad ska man säga? I surrender. Så snyggt, vill bara vråla rakt ut och börja mura in vardagsrummet, typ.


Inredningen är klockren, skön mix mellan råa detaljer och kvinnligt, betonggolv, slitna väggar väldigt genomarbetat. Köket som tyvärr inte finns på bild är riktigt schysst och modernt, en rejäl diskbänk och en old school skolmatsals-kran, I like!




Trädbalkar + tegelstensvägg = sant ♥


Som dem själva skriver, det andas New York loft av hela inredningen. Gillade även matsalen med alla olika stolar med olika färger som dem även plockade upp i tapeten på väggen, bordet var läskigt likt mitt eget matbord jag snickrat ihop.

Vill du se klippet, kolla här.



Kommentarer
Postat av: Anette

Kan inte annat än att hålla med om Slakteriet - helt superbt!!!

Vet att jag sett den grå Peace-kudden med det rosa trycket i nån affär men kan inte minnas var..kanske vet du?



Mvh

Anette

2012-02-25 @ 12:52:52
Postat av: mimmie

Ja visst är det superhärligt :) Viken miljö att bo i!!

Jag är faktiskt lite osäker på vart den kommer ifrån, jag har en liknande grön och den är från House Doctor.



Kram /M

2012-02-27 @ 10:31:52
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0