Måndag i Stockholm

 

Godmorgon vänner!
Vilken vintersol vi har idag i Västerås :) sitter på tåget mot Stockholm för att fortsätta med ombyggnaden av butiken på Birger Jarl. Det är riktigt kallt ute, bytte i sista stund ut min stora vinterjacka mot min Filippa K, såg ut som en finsk vinterkrigare så jag får frysa lite idag då :-)
Måste visa mina skor jag köpte i fredags, brunt är lite min melodi nu. Så sköna! Kommer från Scorett. Dags att kasta sig över nya Allt i hemmet en stund tills jag anländer till Huvudstaden.
Ha en fin dag,
Kram

 

 




Kommentarer
Postat av: pernilla plaza Interiör

Så mysigt! Imorgon ska jag till sthlm på Möbelmässan så nu ska jag nog lägga fram något ngt att ha på sig, ska minglas järnet!! Kram!!

Postat av: mimmie

Kul att träffa dig idag sötnos :) hoppas ni hade skoj! Kramis

2012-02-07 @ 20:40:38
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0