ledig?



Bild från elle

jag råkar alltid boka upp mina lediga dagar så jag känner mig aldrig riktigt ledig, det blir lite mycket måsten. just nu känns träning mer som ett måste än kul för att jag för tillfället är otränad, usch. jag har kompromissat fram en powerwalk med mig själv så jag får bege mig ut nu. 

jag kom hem för ett tag sen från sjukgymnasten och ska iväg senare till frisören och fixa håret, och det var den dagen det.. Åh jag som har så mycket att fixa med hemma, ibland räcker inte dygnets timmar till men jag ser ut som en crazy cat i håret med jordens utväxt så det måste liksom ske nu den här färgningen.


Det blev ingen målning i köket igår, däremot började jag tejpa och förbereda så snart ska det bli av! Måleriet! Jag har en hel del att måla nu faktiskt :-)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0