winterland

 
Hej snöflingor,
 
Har ni yrt runt i snöovädret idag?
 
Jag ser på från insidan av mitt hem och tycker synd om er som pendlar eller måste ut med bilen, har alltid hjärtat i halsgropen när mannen hämtar lillen från skolan och måste åka så långt, ingen bra väg heller :/ 
 
 
Såhär ser det ut utanför mitt fönster, det känns som man bor i en iglo :)
Jag önskar ni kunde se dem vackra villorna som ligger bakom de tråkiga hyresradhusen närmast, älskar att promenera runt där med mina killar, vi har alla våra favorithus som vi drömmer om att bo i, i framtiden. 
Jag och lilleman spanar alltid in ett maffigt rött lite villervillerkulla hus med gröna knutar.
 
 
 
 
 
 
Idag passar jag kolla lite julklappar på nätet och Sarah Dawn Finers julskiva går på högvarv här hemma - bebis gillar hennes röst tror jag för det dansar i magen ordentligt när jag sätter på den :) Sött!
 
 
Det blir till att beställa en hel del genom internet i år eftersom min kropp inte är så julshoppings-vänlig ur promenad-synvinkel, men det är ju perfekt egentligen, slippa trängsel och att allt redan är slut. På nätet finns dessutom ett otroligt stort utbud :)
 
 
 
 
 
 
Tyvärr kan jag ju inte visa er vad jag beställer eftersom en del av familjen kan se.
Idag kanske är en bra dag att ta tag i lussebullsbaket som jag lyckades förstöra i söndags, degen jäste inte och det blev stenhårda bullar.
 
 
Ha en fin dag vänner,
 
Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

I dagens lucka kan du vinna ett par Damn Heels, var gärna med! :D http://adaras.se/2012/december/lucka-5-vinn-damn-heels-i-guld-eller-silver.html#comment

2012-12-05 @ 12:30:24
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0