back to home

 
 
Godkväll darlings,
 
Long time no see :-)
 
Jag är tillbaks från Malmö med noll kraft i min kropp!
Har tagit hela dagen och bara vilat o vilat, ställde in en lunch med min far och tackade nej till att träffa mina girls ikväll, orken finns helt enkelt inte där! Butiksbygge är inte en mirakelkur för kroppen i can tell you, men bra blev det!
 
 
 
 
Mina instagrambilder från butiken i Malmö.
 
Ikväll blev det pizza, godis och hyrfilm. Mannen är ute o åker båt (!) med grabbgänget, bastar och har kräftskiva, vi som knappt har setts på hela veckan, buhuu, Jag saknar ihjäl mig! Imorgon är han dock min hela dagen!
 
Hoppas ni har en mysig kväll, i regnet.. :-)
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0