morgonstund




Godmorgon,


Jag börjar sent idag och startar min morgon som vanligt med tre koppar kaffe framför Vakna med The Voice (bör man dra ner på kaffeintaget?) medan jag läser lite bloggar.


Ska ta tag i en hög med räkningar, vattna blommor, plocka med tvätt och städa upp i köket efter grabbarnas frukost-race, börjar tro att jag blivit pedant men jag får numera panik på smulor och stök.

Tänkte även klicka hem en födelsedagspresent åt min lilla prinsessa som ju fyllde år i söndags, vad kan jag tyvärr inte visa än eftersom hennes kära mor läser min blogg ;)
Men direkt hon har fått den kommer såklart bilder.


Vi ses här senare, när jag fått allt det tråkiga överstökat, he he..
Kram


Kommentarer
Postat av: DAGNY

Jag dricker också sååå mycket kaffe, men det struntar jag i ;) Mysg morgon !

2012-04-26 @ 07:21:37
URL: http://dagny.blogg.se/
Postat av: mimmie

hihi :) me too än så länge!

2012-04-26 @ 09:11:07
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0