lillsnäckan



Hello friends,

Det blev ingen drive till hallsta igår, istället stannade jag och lillan inne i snöstormen, jag storstädade så nu är det fräscht här hemma :-) Hon ville mest ligga och mysa, den här lilla fröken går nämligen inte utanför dörren när det är dåligt väder, jag gjorde ett par försök att tvinga ut henne men hon tvärnitar utanför dörren under tak och vägrar gå en meter till, det är inte lätt att bära en sur tjock gris runt gården heller så hon fick hålla igen hela dagen, hihi..




Ha ha, är hon inte sådär fulsöt så man bara vill äta upp henne?!


Nu inväntar vi Kossan & Krillson för en slapparkväll hemma hos oss, vi kör hämtmat och godis för minsta möjliga ansträngning, Jag har vart shoppingråd på stan idag så jag orkar inte fixa middag :-)


Ha en mysig lördag gobitar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0