Kvinnlig ironi

 



Hört i danslokalen, telefonsamtal vänninor emellan..


"Han har dragit på sig en manlig förkylning, jamenvisst, en av de värsta sorterna så det går inte att bestämma huruvida vi kan det eller inte "...." jaa det är halsen, jaaaaa precis, nej det är INTE säkert att han kommer klara sig så det är likabra att jag köper hem rubbet. Whiskey? Ja det kanske vore det bästa.."


Ibland önskar jag att jag vore lesbisk så jag liksom fick utlopp för hur mycket jag älskar alla härliga fantastiska kvinns i världen som bjuder in till ett asgarv lite här och var..


Och begreppet "manlig förkylning" är väl ingenting jag behöver gå in närmare på? För Er manliga läsare som nu ser oförstående ut (och inte har någonsomhelst självinsikt) kika in på wikipedia, det borde stå med!


Who run the world? Girls ;-)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0