jag kan


sitta och äta ägg, ta mig ett glas eller vila ögonen på en bra film alternativt en snygg karl. Jag har kanske tagit ett välförtjänt bad, testat ett nytt nagellack eller slagit mig ner i soffan för en kaffe och ett påskägg.

jag har iallafall med all säkerhet jobbat klart för denna helg, välkomnat mjukisarna och parkerat mig hemma för jag är hutlöst trött idag! hoppas ni har en lika fin kväll som jag, äter gott, umgås & har en jävligt fint påsk!

Glad påsk mina vänner så ses vi här en annan dag, imorgon firar vi lite hemma hos mamsen, myser med vår gris & ger en pappa paket som jag visar er imorgon.



Kommentarer
Postat av: pernilla plaza Interiör

GLAD PÅSK!! Hoppas du haft det mysigt! Jag vill inte att dessa dagar ska ta slut!!

Postat av: mimmie

Tack detsamma :) Haft det mysigt men hade hellre vart ledig som du ;-) Men man kan inte få allt hihi kramis

2012-04-11 @ 09:11:07
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0