hall inspo

Inredningen i lägenheten fortsätter, mani!!! Blir det färdigt någongång? :) Här är lite inspo till hallen som jag fnular på nu, den är lång, smal, sne och trång, en svår kombo att få till, dessutom noll fönster så det blir lätt mörkt..








bilder från sköna hem


Hej vänner,
Jag har inte glömt er för att jag inte bloggar så mycket om ni tror det, jag jobbar bara, spenderar tid med sambo, försöker komma igång med träningen och är sjukt trött oklart varför men kan det bero på vårvädret som aldrig vill kicka igång kanske? jag är ett sommarbarn, jag behöver sol. NU!


Idag är det min fina vän Jessicas födelsedag, hipp hipp hurra!!! Kör vi 25 ett år till eller? ;-)
Puss på din dag ♥


Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

Finns i vitt mimsan, var det jag stod och höll i ! Så fint!

Postat av: mimmie

lovely :)

2012-04-23 @ 22:44:24
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0