den här färgkombon




inspirerar mig till max just nu. jag tror bilden är från Residence men jag kan ha fel, någon som vet?

Hoppas ni har haft en härlig påsk! Jag har jobbat hela tiden bortsett från i söndags då jag inte gjorde någonting, vi spenderade dagen hos mamma & pappa, var ute med grisen, åt påskmat och kollade på film, riktigt skönt!

(Grisen är deras hund, en liten parantes, hon heter egentligen Zelma, är en blandning mellan engelsk staffordshire och pittbull, däremot ser hon ut som en gris och går som en gris därav namnet Grisen ;-)

Nu ska jag iväg till jobbet och i eftermiddag kommer ÄNTLIGEN lilleman hem, den försvunna sonen som varit i fjällen hela påskveckan. Vi ses, ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Iinn

Det va jätte kul att se dig gullis! <3

2012-04-10 @ 07:57:57
Postat av: pernilla plaza Interiör

Recidens gissar jag med på! Håller med om att det är en härlig skala... Det är dags att plocka undan renfällen snart.. Jag kände mig så utvilad imorse efter flera dagars ledighet + fjälluft. Mysigt med en gris! ;) Kram

Postat av: mimmie

dig med linnsan :)



du har helt rätt Pernilla men jag har svårt att skiljas fr min björnpäls den är så mysig hihi..

2012-04-11 @ 09:10:29
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0