allt som glimmar är guld



Ja det kan man tro om man kollar på mina krämer och mitt smink, älskar allt som är bronsigt av någon anledning, ha ha..
Här är några av mina favoriter som jag använder nästintill varje dag, jag lägger gärna lite extra pengar på bra krämer och alla parfymer jag avgudar kostar tyvärr en slant.



Decléor - amazing! Deras aromaserie älskar jag, oljan är ett måste på natten för min hy. Jag har torr/känslig hy. mitt ansikte tvättar jag med Chanels rengöring, man ska kanske inte avslöja sin doft? ;-) Men jag doftar såklart The One (whatelse!? ;-) det här har blivit min signaturdoft, jag har använt den i flera år och den är lika god fortfarande, nu till sommaren bryter jag av med Bronze Goddess från Estee Lauder, bara namnet gör ju hela parfymen.


Jag har testat en ny olja för håret, Maroccan Oil, så bra och luktar mums, rekommenderas!


Örhängena är från Marc Jacobs som min kära bror fick köpa hem från London när mina andra hade gått sönder i vintras och dessa använder jag... jämt!


På tal om skönhet....



Här är en som skulle behöva både en klippning, slingning och ett eller femton besök till solariet alt. en rejäl dos med BUS. Det behövs verkligen när man bär svart varje dag!

(Och ja, jag bjuder på denna vackra tröttmösse bild bara för er! Hihi..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0