ladies night

Godkväll friends!


Hemkommen från Ladies night på Bombardier, jäklar vad kul det var. Över alla förväntningar. Visste ni att Thomas Järvheden sjöng som en gud? Förstå min förvåning, och dem andra helt fantastiskt grymma! Nästa år är vi garanterat på plats igen!

Dem avslutade det hela med att sjunga "Girl you're amazing, just the way you aaare"
Och visst är vi väl det bruds, helt jäkla amazing.

This is me being amazing när jag skar lök tidigare idag, cyklop - ett underskattat köksredskap!


Obs, det är ingen pussmunsförsök, det är ett leende som försöker leta sig fram bakom en sexårings cyklop (2 min till och jag hade blåtoppat hela pannan)


Nej håll i hatten nu studsar jag i säng!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0