Kräftis och lite kärlek








Gokväll vänner!

Jag har kännt lite brist på inspiration det senaste dagarna, det kan ha att göra med min förkylning som vägrar ge med sig! Uuuh.. Jag har rensat de flesta inredningssidorna på inspo men jag känner mig fortfarande lite tom.. men det kommer!

Lite bilder från lördagens kräftskiva, vi var ute i Sundänge i våra vänners stuga - skitmysigt! Vi tänkte sova kvar men jag var så förkyld så jag tog det lugnt o fick sova i min egen varma säng (utan mygg!) Melle som var på Kolmården hela dagen med mina föräldrar blev dit skjutsad och kunde röja omkring med de andra grabbarna innan blåklockorna klappade igen.

Så är det även en ny liten kille i gänget - Love. Så otroligt söt!! Bara några veckor gammal! Man dog lite några gånger under kvällen som man gör när en liten nusse ligger o vrider o vänder på sig o är sådär jäkla söt och oförstörd.

Det är fantastiskt med dem här människorna som liksom kommer till en när man är tillsammans med någon, lite som ett pluspaket. Det är jag väldigt tacksam över just dem här som är så fina och roliga och snälla. Säger saker som jag blir alldeles rörd över, det är fint att ha sånna vänner som är sådär äkta. Så tack kära ni, ni gör mig förbannat glad att jag får invadera just erat lilla gäng!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0