friluftsliv, en gris och lite kaffe








Godmorgon!

Jag dricker mitt morgonkaffe i soffan och kollar på bilder från igår. Jag åkte iväg med mamma och pappas nya båt, en gammal fiskebåt som är skrämmande lik Bamses båt (för er som intresserar er för den typ av läsning ha ha)

Det var strålande sol hela eftermiddagen, så underbart att vara ute på sjön. Självklart var lilla grisen med också, en väldigt kelsjuk liten tös. I vår ska jag och brorsan ta skepparkort (och längre fram kanske vi borde köpa varsin vattenskoter och köra bredvid :) )

Nu ska jag ut på en långpromenad med grisen, hon är hos oss idag tills hon ska till hundpensionat. Mamma och pappa är i Prag, bäst att leka av henne tills Melson kommer, han älskar henne så det blir stoj och stimm hela kvällen antagligen!

Ha en fin dag!
Blöt puss från mig & en gris



Kommentarer
Postat av: william

fina bilder:D ser härligt ut:D



Är mina Modellbilder som jag har tagit på min vän fina:D?

2011-09-11 @ 12:53:23
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: johanna

Vilka härliga bilder!! Och vilken underbar båt, får vi åka på några mysiga trippar nästa sommar :) puss

2011-09-11 @ 20:08:56
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0