att öppna dörrar




visst är det härligt när känslan slår en i ansiktet att faktiskt allting är möjligt.


lyssnar på underbara idol-moa, lilla febriga melvin ligger och snusar i våran säng och gubben ligger bredvid mig i soffan, fredagsmys på hög nivå. lillen hade jättehög feber när jag kom från jobbet igår, stod i min mammas luvtröja utanför porten, rödögd och trött.

idag har vi varit hemma hela dagen, spelat spel och tagit det lugnt. jag sov inte mycket inatt, den febriga lilla parveln yrade och pratade i sömnen och vaknade och grät (nästan 39 grader i en sån liten kropp) måste verkligen sova inatt, hela veckan har jag legat nästintill sömnlös!

ha en underbar fredagkväll!



Kommentarer
Postat av: På vår Udde

Hej, fin blogg du har. Blev så full i skratt när jag såg att du valt denna bild för att illustrera öppna dörrar/allt är möjligt. Det är jag som fotat denna bild. Jag gjorde det när jag stylade ett hem som visades på Hemnet. Anledningen till att jag tycker att det är lite kul är för att jag igår jobbade min sista dag som narkossköterska och börjar på måndag mitt nya liv som som egenföretagare och homestylare. Öppna döddar och allt är möjligt känns så mycket mig just nu...



Vart hittade du bilden, på Hemnet eller?



//Helena

2011-10-29 @ 21:13:15
URL: http://trivsamthem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0