älskade lilla tjej










jag har guddotter-cravings!

nu var det ett tag sen jag fick busa med min lilla tuva o vad jag saknar! min älskade skrutt, att bli vald till gudmor är det finaste jag fått, och till den finaste tjejen i världen, lycka. måste snart få träffa henne och krama henne som en boaorm, dansa till robyn o leka tittut bakom dörrar.

hoppas ni har en mysig fredagkväll. vi har ätit ost & kex, druckit rötjut och kollat på film. hjärtat somnade på soffan i vanlig ordning, hi hi.

Ta en sovmorgon imorgon vänner, det är vi värda!

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

..Och hon saknar sin gudmor! Hihi, vilken liten knubbis hon var på sista bilden:) lilla hjärtat...Love you! Puss

2011-09-10 @ 12:30:22
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/
Postat av: mimsan

mmm min goa lilla skitkorv :) <3

2011-09-11 @ 12:13:14
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0