om vi ändå hade plats..




Jag älskar dessa fotöljer, både i svart och naturfärgat. Hade satsat på en svart inomhus och en eller två naturfärgade ute. Har haft ögat på dem från House Doctor och nu har IKEA gjort en upplaga för ynka 998:-

Om vi ändå hade plats.. för alla kuddar, lampor, fotöljer och soffor. Jag har ett fullt förråd i källaren och ett helt möblemang på min pappas jobb, en fin rokoko-soffa i olivgrönt står och väntar på att få bli placerad i ett hem som gör den rättvisa. Och alla lampor, och mer vill jag ha.. Har alltid haft en liten kärlek till lampor (min kära mor brukar sucka åt den här lilla besattheten, jag var likadan som liten..) men IKEA har fått in så himla fina, här är några favoriter (förutom Aröd som redan står i mitt vardagsrum ♥)


IKEA 365+ Brasa

Kulla

Barometer

Alla finns i bordslampor också, jag är sugen på den nedersta till vardagsrummet eller sovrummet, en golv och en bordslampa men det betyder att jag behöver omplacera Aröd :-)

Kram



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag måste köpa ett flertal golvlampor till huset. Svårt att få tillräckligt med ljus i stora rum som är rätt mörka under vinterhalvåret.

2011-10-11 @ 18:25:58
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: mimmie

Ja visst är det så :) Det finns för många att välja på, jag kommer drunkna i ljus här hemma! :)

2011-10-12 @ 13:51:09
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0