mitt trötta hjärta



detta var i fredags eftermiddag, jag och lillis låg fortfarande i soffan med våra morgonrockar, han spelade på min iphone såklart, han har en egen liten mapp med sina grejer
(han får ladda ner spel då och då, försöker vara konsekvent så han inte tar saker för givet, hålla honom från dator/tv/mobil ibland så han utvecklar lite kreativitet, det är svårt numera tycker jag, allt är så teknisk, är jag gammaldags?! Hur gör NI för att spelvärlden inte ska ta över?)

vi har handlat färdigt födelsedagspresenter, oj oj vad han ser framemot sin sjuårsdag! Herrejesus! Han försökte på alla möjliga sätt försöka få mig att avslöja om vi köpt någon, inköpsställen osv osv "MEN du kan väl IALLAFALL säga OM ni har köpt något?? Det kommer JAG göra till mina barn!!" ha ha ha.. Jag skulle kunna handla ihjäl mig till honom om jag hade släppt mina spärrar hade jag gjort det också, älskar att ge presenter speciellt till honom.

Vänner.. London, min födelsedagspresent från mannen ska plockas ut imorgon. Vi har checkat in, vi har bokat hotell, vi har INTE packat, har ni hört att man numera kör pund? Vad hände med euron.. Hursom, en smula panik nu men jag har vart tvungen att varva ner efter några intensiva veckor, se säsongsstarten av greys och tagit lite rödtjut för att fira mini-lördag.






Kommentarer
Postat av: Anonym

euron har dem aldrig haft. Jätte mysig blogg för övrigt!

2011-10-08 @ 00:29:35
Postat av: mimmie

Tack :) Nej jag har fått inse att mitt minne svek mig där, ha ha

2011-10-12 @ 13:52:50
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0