me and my elefants





Godmorgon godmiddag fina bloggläsare!

Ni börjar säkert tröttna på att läsa om mitt snoriga nylle så jag kan säga att jag vaknade halv ett och förhoppningsvis fixar sovkoman min förkylning.. Vi har nämligen helgen upplanerad för barnkalas och en del måste fixas/bakas/pyntas/planeras. Ett litet kalasinlägg kommer upp senare..

Nu över till två bilder som jag ÄLSKAR. Varför undrar ni? Jo det är det här med elefanter igen, jag har ju en hopplös förälskelse i dem, dem är så söta, harmoniska, snälla. Det är något speciellt med elefanter :-) En elefant betyder lycka eller var det framgång? Jag gav en liten till min älskade guddotter när hon föddes.

Annars har jag har hittat ett fantastiskt gammalt skåp på blocket som jag blivit kär i, ni vet vad jag sa om vårt möblemang va? Källarn och på min fars jobb. Det här kan bli en utmaning att övertala min sambo (och min pappa..)

Bilder lånade av dagensbestyr och seventendoors



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0