bloggtips till er




Hej fina!
Som ni kanske märkt gillar jag att dela med mig av mina favoritbloggar så ni kan bli lika inspirerade som jag. Nu har jag hittat till Kjerstis Lykke som är helt fantastisk och som ni måste kika in på - en tjej från grannlandet som har grym smak.

Om jag hade en liten kille hade jag kunnat tänka mig att göra hans rum precis som detta! Älskar neutrala färger med grövre material som fårskinn och trä - och ett par uggs hade självklart funnits med :-) (oavsett vad pappsen hade sagt hihi) den lilla killen jag bor med är ju som sagt inte så liten längre och han har ganska tydlig smak, en känsla för inredning och är inte så lite envis så han får vara med o bestämma ganska mycket i sitt rum såklart.

Här kommer lite mer bilder från hennes fina hem.





Kommentarer
Postat av: Seventeendoors

Vilket bra tips, ny blogg för mig, som verkar ha fin inspiration till mitt sommarhus som jag inte har, men drömmer om.. :)

Ha en fin söndag!

2011-10-16 @ 11:58:05
URL: http://www.seventeendoors.blogspot.com/
Postat av: mimmie

härligt att höra :) hon har otroligt mycket fint!

2011-10-19 @ 20:19:19
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: pernilla plaza interiör

mysig blogg, liksom din!

Postat av: Anonym

Tack fina :)

2011-10-20 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0