tankar




Jag har en liten tanke, eller en liten idé kanske man ska säga, den kanske inte är så liten heller när allt kommer omkring, den kanske är ganska briljant också. Pardörrar... Vad säger vi? Ja? Nej? Absolut, Jodå.. Lite som på bilden tänker jag mig, fantastiskt fint hem. Slänga upp ett par pardörrar kan väl inte vara så rackarns svårt eller? Äsch, jag tror vi kör på, men säg ingenting till min sambo, tack! ;-)


Föresten tänkte jag kasta upp några tapetvåder under helgen, jo jag kan ha klistrat något på tapeterna i lillens rum som inte riktigt kunde sitta kvar så av med skiten o på med nytt.. Detta får alltså bli starten på min karriär som tapetserare, men som sagt.. Hur svårt kan det vara, det kommer nog gå bra, vi tar det lite som det kommer, he he he..



Kommentarer
Postat av: Hannis

Det är bara att köra på, kommer säkert bli kanon! och nej jag ska inte säga ett pip till Jimpan. Bara du håller tyst om min tanke..Det är en konstig vitgul kulör i vardagsrum o kök just nu. Jag vill ha KRITVITT! :) Ska smyga iväg till färghandeln om någondag snart. Robbin tycker att min ide e väldigt onödig. Men jag kommer att genomföra den..i smyg ;) Haha

2011-11-24 @ 21:28:02
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/
Postat av: pernilla plaza interiör

Haha jag hejar på er båda tjejer!!! Och JA till dörrarna tycker jag mimmie!! KRAM och ha en mysig helg!! Snart börjar du ju nya jobbet !! KUL!

Postat av: mimmie

Haha, jag håller tyst! ;) Kör på med vitt du, hihi!

Dem tycker alltid det är onödigt men dem gnäller ju inte när det väl är klart!



Tack Pernilla, kommer bli sjukt bra tror jag! ;) Puss

2011-11-25 @ 10:52:56
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: pernilla plaza interiör

precis så är det, alltid onödigt först. LARV! Men idag ska g att han ville måla alla golv grå, bara för att jag inte vill just nu! KRAAAAAAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0