söndag, fars dag och lite kök







Idag har vi sett lägenheten igen, jippii! Om ungefär tre veckor flyttar vi.
Jag planerar för fullt i huvudet hur köket ska se ut, här är några favorit kök/matsalsdelar.

Vi startade morgonen med frukost tillsammans och en liten present till pappsen här hemma :) Melvins pappa alltså, inte min, den underbaraste av dem alla. Kollade lägenhet och träffade familj och släkt och firade födelsedagar och farsdag, min pappa fick såklart också lite presenter. Jag älskar dig pappa, tack för att du finns! ♥ Ikväll har vi tagit det lungt för en gångs skull.. I veckan är det dags att börja packa, och rensa.


Hoppas ni har en fin kväll vänner.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0