fisens rum



Hej finisar!


Hoppas ni mår bra! Blogg appen, mobilen, internet och datorn (ungefär allt alltså, ha ha) har krånglat en del så det har vart lite svårt att få till blogginlägg på sistone. Vår lägenhet verkar vara en täckningsfri-zon, alltså ingen täckning varken på mobil eller internet, skoj! :-)

Kul att se att ni har blivit lite fler de senaste dagarna, välkommen du som kanske är ny?


Jag har haft en superskön jul (bortsett från mina krämpor!!!) Gud vilket oflyt. Som jag skrev extrem hosta och influensa ersattes av migrän som ersattes av magkatarr. Inte mycke frossande med julmat iallafall men nu är jag speedad igen och ger gärnet på jobbet för där finns det att göra, härligt!

Lägenheten börjar ta form, jag börjar planera den här lilla mannens rum men vet INTE vilken linje jag ska gå på. Hans förra rum var pyttelitet så det fattas en del möbler, det har utökats ca 10 kvm från det tidigare. Körde ljus bas med en hel del färg (rött/blått/grönt/orange/svart i förra rummet men nu känner jag för mer sobra färger, men jag vet inte... Nu behöver jag lite råd! Lägger in lite inspirationsbilder som jag tittar på, har ni tips på mer barnrums-bloggning så hojta till. Jag måste brainstorma ett tag till innan jag bestämmer mig.


image description

Fina hjärtat på julaftonsmorgon




Ljus bas med färgklickar i rött + blått + svart lite mer "retro" feeling..


ljus bas med naturfärger, trädetaljer och päls.



Hjälp! Vad väljer vi? Melle älskar färg (såklart!) och jag älskar fluff och mys och päls o ni vet ljuuuust. Varför känns det lätt som en plätt med tjejrum? Vad tycker ni? HJÄÄÄLP! Tack sötisar!



Bilder från Mokkasin & Kjerstis Lykke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0