overload



Hej fina,


Såhär fint är det dukat hos TIne K i jul. Imorgon ska jag förbi Tullhuset här i Västerås och kika på lite nyheter, house doctor och Tine K förhoppningsvis, ska försöka att inte gå loss.. Hehe


Sist vi sågs har jag jobbat mycket, sovit mycket (inte tillräckligt dock för jag är så trööött) handlat julklappar, julbakat & planterat årets första hyacinter och amaryllis (vita och blå, dem är finast!) och vart på Lucia i domkyrkan.

Imorgon efter jobbet får det bli mer julshopping! Förresten lunchade jag med mannen idag för första gången på två år, det var fint!


Hoppas ni mår fint & hade en mysig tredje advent.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0