förkylningstider

Hej vänner!

Jag har haft en superbra vecka på jobbet, julbordet var jättetrevligt och jag trivs som fisken i vattnet, det känns så kul att vakna upp och gå till jobbet med nya planer och idéer varje dag, i love it.


En förkylning har legat latent i min kropp dem senaste tre veckorna, jag har ätit bafucin, vitaminkickat och hinkat kaffe för att mota bort den men när jag vaknade imorse hade jag varken ork, kraft eller röst kvar. Det var bara att ringa in sig sjuk och stanna hemma. Jag låg i sängen med liten ångest i kroppen från nio med allt jag hade planerat att göra på jobbet idag, ha ha.. När det är så kul vill man ju INTE ligga hemma och inte göra 'någonting', herregud jag hatar det, man kan gärna vara ledig och möblera om och piffa hemma men inte "sjuk ligga still och inte röra sig" gah! panik..

Sååå, vad gör man nu? Jag har inte suttit still mer än någon timme den senaste månaden eller ja kanske på hela hösten, det har vart hektiskt minst sagt. Får väl passa på att läsa inredningstidningar och dricka te.

Hoppas ni är friska och har en fin dag! En extra kram till min pappa som fyllde år igår och bjöd på en mysig kväll hemma hos dem ♥ love you & grattis igen!



Kommentarer
Postat av: lenak

Mimmie!

Åh. Fina. Fint.

Fortsätt så! Fint hem, fina män i ditt liv, härligt med en massa lycka och kärlek.

Hoppas vi ses nånstans snart.



xo Lena

2011-12-15 @ 15:06:13
Postat av: mimmie

fina fina lena! kul att du tittar in, hoppas du mår bra? :)

tack så mycket! det måste vi göra, du är väl tillbaks från england? Puss fina du!

2011-12-15 @ 16:52:12
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0