Dagen före dopparedagen

Hej fina!

Jag börjar komma till liv igen efter en intensiv migränattack som startade i onsdagsmorse, efter två och ett halvt dygns sovande och ett besök på akuten hoppas jag att det värsta är över, nu återstår illamående, ont i magmunnen och att försöka få i mig mer än vatten och tabletter.

Jag försöker vila för att bli pigg tills imorgon så jag kan fira en vanlig mysig julafton med mina killar och familjen.
Det känns som jag varit i helvetet och vänt, ni som lider av migrän förstår vad jag menar.. När jag var inne på 48 h trodde jag livet var över men jag gick hjälp av underbara läkare, dropp och medicin o fick sova hemma iallafall.

Jag hoppas ni alla mår bra och har en underbar jul så kikar jag in när jag är lite piggare!

Kärlek till Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0