solig lördagmorgon



Godmorgon finisar!

Hoppas alla fått sin skönhetssömn efter en lååång arbetsvecka. Jag vaknade klockan tio med en stark sol i ögonen (varför gör vi aldrig verklighet av det där med rullgardin?)

Nu har jag suttit med kaffe framför nyhetsmorgon så det är väl dags att ta tag i dagen. Ner på stan och handla till min lilla mormor och svärmor som båda ska firas imorgon. Vad som sker ikväll får vi se, jag och J har delade meningar på hur kvällen utspelas.

Vi körde en trevlig liten aw igår kväll på taket på jobbet innan jag åkte hem och hade filmkväll (obligatoriskt på fredagkvällar hos oss) vi passade på att gå ut och äta middag i torsdags istället, mysigt break mitt i veckan!

Ha en fin dag vänner!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0