fredag, blommor och lite sånt



och världens bästa dag! jag älskar verkligen fredagar, vi kör alltid hemmamys när vi har lilleman hos oss. en massa godis och en bra film, ikväll blev det Ice Age som gick på tv, måste vara en av dem bästa disney filmerna! (Förutom Dumma mig som var fantastisk!) men nu snusar han sött i sin säng och det är ensamtid med gubben min.


regn regn o regn har det varit ikväll... jag börjar tro att vi har sett slutet på denna sommar? min hortensia som blommade så fint i solen för någon vecka sen har tvärdött (jag borde kanske ge upp den blomman?) så det är dags för lite nytt grönt i mina fönster.. men jag som älskar vita hortensior, men dem är hopplösa att sköta.. Tips någon?




Och så är jag väldigt sugen på nya höstkläder också, det börjar ju rulla in en del snygga plagg i butikerna. och som vanligt är jag sugen på RÖTT. Jag älskar rött men har typ ett plagg i den färgen, ha ha.. Kolla bara hur snygg Kate Moss är i sin röda klänning, Enkelt och supersnyggt. Måste däremot spara lite pengar till London som vi ska till i Oktober. Det får bli shopping då!


Nu ska jag ägna mig åt mannen, ha en mysig fredagkväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0